Kobieta zmienną jest jak szybko zmienić swój wygląd ?

By | 11:14 78 comments
Long Deep Wavy Human Hair Full Lace Wigs With Side Fringe



Chyba każda kobieta zmienną jest  dziś podoba się jej coś bardzo a jutro już nie koniecznie. Ile razy kiedy to jesteśmy u fryzjera stwierdzamy że dana fryzura jest cudowna a po wyjściu płaczemy, że jednak nasza fryzura to istna masakra. No cóż bywa i tak niestety, choć nie zawsze oczywiście tak jest. A gdyby tak móc sobie zmieniać fryzurę codziennie, ale tak sprawić by nasze włosy były raz długie , raz krótkie, dziś jesteśmy blondynką a jutro szatynką ?

Istnieje coś takiego jak peruka . Kiedyś z daleka było widać, że ktoś ma perukę dziś peruki potrafią być tak stworzone , że trudno jest dostrzec różnice w tym czy są to nasze włosy czy peruka.

Wigsbuy flash sale wigs

Sexy Long Wavy Mixed Color At Foot Lace Front Wig Synthetic Hair 24 Inches Long Deep Wavy Human Hair Full Lace Wigs With Side Fringe


Shop.wigsbuy.com

Styl Bob Proste włosy ludzkie z Bang Women Capless PerukaWarstwowe mieszane kolor Prosto syntetyczne włosy z Bangs Capless Cap peruki damskieKrótki odcinek wyciąć proste koronkowe peruki z przodu włosów ludzkichLayered Cut Mid-Length Human Hair Falista bezręki peruka damska


Cosplay Wigs For Halloween

Long Curly Pink Cosplay Wig Synthetic Hair Cosplay Wig Long Wavy HairstyleLob Mixed-Color Green And Black Synthetic Hair Messy Wave Medium Wigs Capless Cap 12 Inches Mixed Color Medium Wavy Capless Synthetic Hair Wig 14 Inches


Clearance Wigs under $15

Cosplay Blue Synthetic Wavy Hair Capless Women WigBob Hairtyle Mid Length Synthetic Straight Hair With Bangs 14 InchesMid-Length Tow Tone Synthetic Hair Straight Capless WigCosplay Curly Synthetic Hair Capless Wig 24 Inches


Taka peruka to świetna alternatywa dla Nas blogerek nie sądzicie, że do zdjęć takie włosy będą ekstra ? Odważniejsze osoby mogą też taką perukę założyć na co dzień. Mniej odważne mogą zaszaleć na imprezach i zadziwić wszystkich . W końcu to tylko włosy a mogą bardzo zmienić nasz wygląd. Co sądzicie o perukach ? czy któraś pokazana prze zemnie przypadła Wam do gustu ?


Nowszy post Starszy post Strona główna

78 komentarzy:

  1. Niestety peruki i źle mi się kojarzą. Mam z nimi złe doświadczenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wiem o co ci chodzi :( ale na szczęście to już przeszłość :)

      Usuń
    2. Niestety nie jest to przeszłość. trwa nadal już 3 lata będzie w grudniu.

      Usuń
    3. Trzymam kciuki za to by kiedyś była to przeszłość i życzę dużo zdrowia.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za to by kiedyś była to przeszłość i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie bo lubie zmieniać swój wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu nie powiedziałabym, że to peruki! (No chyba, że te ostatnie kolorowe ;p)
    Oj często tak mam. Ledwo odzyskuje swój naturalny kolor to nagle mam potrzebę zmieniania, a jak zmienię to "Jak ją wyglądam?!", ale po paru dniach przeważnie się przyzwyczajam :)
    Do zdjęć w sumie mogłabym pobawić się z perukami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i to jest w nich fajne bo nie widać że te włosy są sztuczne .

      Usuń
  5. Myślę że to świetna opcja aby szybko i bez drastycznych przedsięwzięć zmienić swój wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w razie niepowodzenia zawsze szybko można zmienić wygląd.

      Usuń
  6. Idealna szybka zmiana wizerunku na imprezę czy zdjęcia makijażu dla blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie peruk to idealny patent na szybką zmianę wyglądu na jakieś przyjęcia, czy imprezę. Choć na co dzień niektóre z nich również są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam peruki mam kilka, idealne do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciała perukę ombre. Bardzo mi się podoba taki efekt na włosach, a jakoś obawiam się takiej koloryzacji. Peruka byłaby dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ombre też mi się podoba i też byłabym chętna na taką perukę.

      Usuń
  10. ta długa za z ombre jest wprost cudowna. Jakościowo tez mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdarzyło mi się założyć perukę podczas jakieś imprezy, jednak na co dzień to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem każdy ma swój styl, ale na imprezę taka zmiana w wyglądzie to też fajna sprawa.

      Usuń
  12. Mam ochotę na kupno peruki. Nie wiem jednak na jaką się skusić wiele mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ochotę kupić sobie taką długą w kolorze pudrowego różu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się bardzo podoba ta pierwsza-ombre :) Peruki są świetne do zdjęc makijażu na Insta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już by mi się przydała wizyta u fryzjera - tak dla poprawy nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kilka peruk w swojej kolekcji posiadam, od tych szalonych po bardziej naturalne. Uwielbiam zakładać gdy nagrywam filmy bądź robię zdjęcia. Moja ulubiona to miętowa!

    OdpowiedzUsuń
  17. peruka to idealny sposob jesli chce sie zmienic wyglad na chwilę

    OdpowiedzUsuń
  18. Peruki mają swój urok jeśli chce się sprawdzić jak będziemy wyglądać w innych włosach ale kojarzą mi się też z onkologią i kobietami po przejściach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety bywa i tak że peruka jest zakładana by zasłonić brak włosów i to jest mega przykre :( no ale niestety życie pisze różne scenariusze.

      Usuń
  19. U mnie peruki kojarzą się jednoznacznie, nie widzę potrzeby by nosić je, kiedy ma się własne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Różowe włosy są the best. <333 Piękne peruki, mają coś w sobie. Ciekawa odmiana wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jak wyglądałabym w jakiejś peruce, chyba jako pierwszą wybrałabym z mega długimi włosami haha

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam perki, i mam ich kilka w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nigdy nie miałam żadnej peruki, chciałabym zobaczyć jakbym wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Peruki strasznie nam się podobają i musimy jakąś zakupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Peruki są fajne na imprezy, na co dzień raczej bym jej nie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obawiam się, że bardzo niekomfortowo bym się czuła ;-) ale jęsli ktoś ma ochotę to czemu nie..

    OdpowiedzUsuń
  27. Wprawdzie nigdy nie miałam do czynienia z perukami ale raczej nie mogłabym się przekonać do ich noszenia. Już wolałabym zainwestować w przedłużanie włosów i mieć wymarzoną długość, niż zakładać coś sztucznego :-( Niemniej jednak takie wymyślne, kolorowe peruki podobają mi się na kimś :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślałam kiedyś o zakupie peruki, ale jakoś nigdy tego nie zrobiłam :D Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest w czym wybierać :) ja jednak wolę swoje własne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  30. nie jestem za bardzo za takimi perukami. jakoś siebie w nich nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam ostatnio że noszenie peruk jest bardzo modne na zachodzie, ale mimo że mam cienkie i nijakie włosy, to nadal mnie to nie przekonuje, przynajmniej jeśli mowa o tym żeby nosić ją codziennie. Jeżeli tylko do zdjęć, tak jak sama wspominasz we wpisie, to byłabym bardziej przychylna, zwłaszcza jeśli ktoś chce pozostać bardziej anonimowym bo taka zupełnie inna fryzura rzeczywiście może diametralnie odmienić nasz wygląd :) Z przedstawionych tutaj peruk, najbardziej spodobała mi się ta z długimi, falowanymi włosami w purpurowym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio bardzo dużo blogerek pisze o perukach, ale nie rozumiem aż takiego fenomenu.. fajne są ale to jak najbardziej nie dla mnie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślałam właśnie o takim rozwiązaniu ale tylko do zdjęć chyba na wyjście bym się nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  34. ja to bym sobie chętnie walnęła kiedyś takie szare albo różówe włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Peruki to świetna sprawa, ale latem potrafią przygrzać w głowę :) mam taką cosplayową białą, ubieram ją na wyjątkowe okazje jak np halloween :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Peruki są idealną propozycją na wszelkiego rodzaju eventy, gdzie się przebieramy. na bal karnawałowy idealne :D No i świetnie sprawdzają się, gdy chcemy zmienić totalnie swoją fryzurę, a boimy się. Możemy zobaczyć wtedy jak wyglądy :) Ja swego czasu zamiast peruk stosowałam doczepiane włosy, ale z nich zrezygnowałam :p Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio robiłam wpis na temat peruk. Moim zdaniem to świetne rozwiązanie przy chorobach czy dla osób, które szybko chcą zmienić swój wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne są. Szybki sposób na fajną zmianę.

    OdpowiedzUsuń
  39. To prawda taka peruka to ciekawa alternatywa na zmianę. Ja zbyt dużo eksperymentowałam z włosami i zdecydowanie muszę dać im odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakoś nie specjalnie podobają mi się peruki:/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli chodzi o włosy, to odkąd moje są długie to nie mam ochoty ich zmieniać. Peruki są fajne do zdjęć i jeśli są dobrej jakości to czasem nadają się do chodzenia na co dzień, ale ja chyba nie czułabym się komfortowo. Może to kwestia tego, że gdy próbowałam kiedyś założyć jedną na swoją głowę to wyglądałam komicznie i teraz czuje się tak za każdym razem haha :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Peruki to fajny pomysł na jakieś wyjscie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  43. W mojej pracy się śmieją ze wiecznie wyglądam inaczej. Co miesiąc innych kolor włosów a wciąż narzekam na ich stan. Taka peruka to świetna alternatywa

    OdpowiedzUsuń
  44. Te pierwsze peruki są bardzo ładne, nawet nie wyglądają jak peruki. Pytanie tylko czy są wygodne? Jeśli tak to fajna byłaby taka zmiana;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja mam syntetyczną z aliexpress, ale na wyjścia to się nie nadaje, za goraco w niej

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie noszę peruk. Jakoś wydaje mi się, że są one niewygodne, szczególnie latem noszenie ich musi być naprawdę męczące.

    OdpowiedzUsuń
  47. To fajna alternatywa, chociaż ja bym się nie odważyła!

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne są takie peruki, najbardziej podobają mi się te kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. i dlatego pierwsze randki na basenie...Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. kupiłabym sobie jakąś, najlepiej długie włosy w kolorze bordo

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem czy bym się odważyła założyć perukę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Love the blog! I too have been using Wigs since about 4 years or so. My fav Hair Texture is Wavy Wigs as they are easy to style you know... you can go alot with that single wig!
    Wigs and Hair Extensions
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  53. I love this company so much! I have used their Hair care Products on my Wavy Hair Texture and safe to say that they did wonders! You should give them a try too. I think is was in partnership with someone else but I forgot the name :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)