Jeden olej kokosowy a wiele jego zastosowań.

By | 10:52 41 comments




Od jakiegoś czasu modne i powszechne u wielu ludzi stało się używanie oleju kokosowego , czy to w kuchni czy też jako kosmetyk. Ja ze względu na to, że nie znoszę zapachu kokosu trzymam się od takich produktów z daleka. Kiedy w moje ręce wpadł olejek kokosowy w żelu oczywiście poszedł w odstawkę, ale poleżał swoje i stwierdziła, że go wypróbuje. 




Producent obiecuje Nam , że :

Działanie żelu związane jest z naturalnymi właściwościami oleju kokosowego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej, bromkowo – jodkowo- borowej. Skojarzone działanie składników przyspiesza proces odnowy naskórka podrażnionego różnymi czynnikami zewnętrznymi m.in. mikrouszkodzeniami mechanicznymi. Dzięki właściwościom nawilżającym żel dobrze wnika w głąb skóry, poprawia jej elastyczność i miękkość. Wygładza zmarszczki i zmniejsza szorstkość naskórka. Stosowany systematycznie redukuje zaczerwienienia, przebarwienia i zaskórniki. Zmiękcza nadmiernie zrogowaciały naskórek stóp i rąk. Może być stosowany włosy i skórę głowy: łagodzi jej podrażnienia, wspomaga walkę z łupieżem oraz poprawia kondycję włosów. Żel dobrze się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy i nie brudzi odzieży. Polecany do każdego rodzaju skóry.






Składniki / Ingredients ( INCI ) Aqua, Propylene Glycol, , Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glycerin, Carbomer, Triethanolamine,Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Stearate, Polyglyceryl-3- Methylglucose Distearate,Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Allantoin, Panthenol, DMDM Hydantoin.
Sposób użycia: Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb delikatnie wmasowując żel w skórę                         i pozostawić do wchłonięcia. W przypadku stosowania na włosy i skórę głowy po aplikacji odczekać min. 15 minut i spłukać  wodą.
Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na którykolwiek składnik preparatu.



Mała tubka o pojemności 200 ml z zamknięciem typu klik. Po wyciśnięciu ukazuje Nam się biały balsam, w opisie jest że to żel więc spodziewałam się przeźroczystej gęstej, galaretowatej konsystencji no ale mamy balsam :)  Zapach, czyli to czego obawiałam się najbardziej no cóż, pachnie kokosem ale z nutką czegoś nie wiem co to dokładnie jest, ale zapach mnie nie zniechęcił. 



Balsam wchłania się naprawdę szybko i nie pozostawia tłustej warstwy. Jest bardzo wydajny, więc wystarczy na dłuższy czas. Świetnie nawilża i poprawia elastyczność skóry. Stosowany po depilacji doskonale koi podrażnioną skórę. Ja borykam się z przebarwieniami i ten żel stosowany systematycznie naprawdę daje fajny rezultat. 


 Z obawą stosowałam go także na włosy i powiem Wam że po paru myciach moje włosy jakby łatwiej się układały i do tego nabrały blasku. Zatem ten jeden produkt ma wiele zastosowań i naprawdę radzi sobie z nimi wszystkimi świetnie. Polecam Wam wypróbowanie tego żelu/balsamu.






Znalezione obrazy dla zapytania agencja credo pr


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

41 komentarzy:

  1. Lubię takie kompleksowe kosmetyki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam oleju kokosowego, ale nierafinowanego innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleju kokosowego używam zazwyczaj do ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z olejem kokosowym w żelu. Muszę jednak przyznać, że jego skład do końca mnie nie przekonuje i chyba wolę jego czystą postać.

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzi lubię wszelkie produkty tej marki jednak tego nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jestem w trakcie testowania produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oleju kokosowego w żelu jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sprawdziłabym jego działanie na zaskórniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ta forma olejku kokosowego, bardzo przystępna do używania

    OdpowiedzUsuń
  11. Olej kokosowy to świetna rzecz :) W żelu jeszcze nie miałam, ale wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie średnio się sprawdza, wolę chyba arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, słyszałam ze taki olej ma wiele zastosowań zrdrowotnych dla naszego organizmu

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwykły olej kokosowy można mieszać z węglem i wtedy wybiela zęby - Próbowane polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Olej kokosowy bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Takiego w żelu jeszcze nie używałam, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kokos, brzmi super

    OdpowiedzUsuń
  17. Olej kokosowy jest swietny ;) bardzo fajny na koncowki wlosow

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo go lubię :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy uwielbiają olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już o nim czytałam. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go i fajnie się sprawdza. Szczególnie po depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ma zastosowania :) Musimy się w taki zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mogę sobie wyobrazić jak to cudo pięknie musi pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z przyjemnością sprawdziłabym jak wypadnie na moich wymagających włosach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy produkt, lubię właśnie takie uniwersalne kosmetyki! O tym już czytałam i przy następnej okazji się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubie takie muli produkty. Sama chętnie bym go zastosowała na włosy

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mialam pojecia ze jest tyle zastosowań

    OdpowiedzUsuń
  28. olej kokosowy znam ale taki w żelu/tubce pierwszy raz widze

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda że zapach kokosa, jakoś nie jestem wielką zwolenniczką tego zapachu.. pierwszy raz widzę ten produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy produkt. Musze go wypróbować.

    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Produkt interesujący. Rzeczywiście ma wiele zastosowań - ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie sądziłam, że zastosowań jest tak wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo jestem ciekawa tego produktu. Jeszcze nie miałam oleju w żelu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakoś ten produkt mnie nie przekonał.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ten krem. Jest niezastąpiony i przepięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)