Panthenol Pianka z aloesem i alantoiną niezastąpiona dla dzieci i dorosłych.

By | 11:07 31 comments

Co prawda mega upały już chyba za Nami, ale komarów i innych owadów nie brakuje. Dziś chciałam Wam przedstawić Panthenol piankę, która może okazać się bardzo przydatna w Waszych domach. 



Pianka chłodząca stosowana w trakcie łagodzenia skutków oparzeń:

- słonecznych,
- przez meduzy,
- ukąszenia przez owady itp.wspierający proces leczenia skóry działając odżywczo i regenerująco ( skóra sucha, ze skłonnością do alergii).
 



cena: ok 12zł za 100ml




Pianka jest preparatem, który miejscowo chłodzi i znieczula. Ja niestety bardzo często jestem ukąszona przez komary i potem odczuwam mega swędzenie skóry, które niestety drapię a potem wiadomo pojawiają się strupki :(  Piankę tę zaczęłam stosować po raz pierwszy właśnie na takie swędzące miejsca i powiem Wam, że zaraz po nałożeniu pianki na skórę po pierwsze czuję się mega przyjemne uczucie chłodu, a po drugie mega silne uczucie by się drapać znika. Piankę stosowałam też w czasie wakacji po oparzeniu słonecznym, tutaj też najpierw pojawia się przyjemne uczucie zimna. Składniki czynne zawarte w składzie stymulują regenerację naskórka oraz przeciwdziałają powstawaniu blizn i przebarwień. Pianka doskonale nawilża i odżywia podrażnioną skórę. 




Pianka posiada małe poręczne opakowanie z pompką dzięki której aplikuje się ją z łatwością. Posiada w swoim składzie pantenol, który wpływa zbawiennie na regenerację komórek skórnych. Zakup tej pianki to niewielki koszt a działanie jest zbawienne również świetnie sprawdza się u dzieci. Polecamy ją w 100 %. 



Znalezione obrazy dla zapytania agencja credo pr
PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. kupiłam kiedyś na szybko w aptece, niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzecz obowiązkowa w kazdym domu. U mnie jest i czeka w razie wypadku

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją mam i bardzo chwalę. Nie tylko ukąszenia komarów łagodzi - u nas w domu pełno meszek które gryzą moje dzieciaki - przynajmniej się nie drapią.

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno warto mieć taki preparat w apteczce

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś często sięgałam po takie pianki, ale teraz wolę żele aloesowe lub Fenistil.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że to fajna opcja po opalaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką piankę zawsze warto miec w domu. Panthenol i aloes to idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tej pianki, aktualnie wykończyłam piankę z Novaclear+ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm myślę, że w każdym domu powinien się znajdować taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam pianki, ale akurat nie tej. Następnym razem się na nią skuszę, przekonałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie uzywałam nigdy tej pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Codziennie walczę z komarami ale ich ugryzienia i tak się pojawiają więc taka pianka była by przydatna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę zakupić taka piankę bo wakacje przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pianka wydaje mi sie byc ciekawa opcja

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys dosc czesto mialam popalona skore od slonca i stosowalam podobna pianke :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że warto spróbować. 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka pianka to przydatna rzecz zwłaszcza podczas wakacyjnych wyjazdów. Wtedy łatwo nie tylko o poparzenia słoneczne, ale też ukąszenia owadów itp.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w domu bardzo się sprawdza😉

    OdpowiedzUsuń
  20. forma pianki bardzo mnie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie warto mieć w swoim domu!

    OdpowiedzUsuń
  22. warto taką piankę mieć w domu w razie czego

    OdpowiedzUsuń
  23. Warto mieć taki produkt w domu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie to niezastąpiony kosmetyk podczas wypoczynku nad morzem. Mam go i zawsze biorę go do kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)