Idziemy na jagody na jagody ... - po masło ?

By | 11:03 72 comments



Kto z Nas nie kocha pięknych zapachów ? ja uwielbiam jak dany produkt pachnie tak że mogę go wąchać godzinami. Marka Delia Cosmetics jest Wam za pewne znana z różnego typu kosmetyków, teraz zaskakuję swoich klientów i wypuściła na rynek coś innego. 

Nowa linia kosmetyków kąpielowych Diary Fun to aromatyczne żele i sole do kąpieli, peelingi do ciała, balsamy i masła do ciała, oraz kule do kąpieli i kremy do rąk. 

Cała linia utrzymana została w obłędnych zapachach jagody, czekolady, kokosa, truskawek, brzoskwini lub mleka z miodem .



Ja miałam okazję poznać masło do ciała o zapachu jagód. 

Pierwsze co rzuca się w oczy i za co firmie należy się mega duży plus to opakowanie -  ceramiczny słoiczek do ponownego wykorzystania dla mnie super rozwiązanie, które bardzo mi się podoba. Niestety ja swoje musiałam posklejać by porobić zdjęcia na bloga, nasza kochana poczta polska dała mu radę :( a taki był piękny .


Po otwarciu słoiczka doznałam cudnego uczucia i przeniosłam się w czasie. Mimo , iż mamy zimę ja przeniosłam się w cieplejsze dni i znalazłam się wśród śpiewów ptaków i krzaczków no po prostu zbierałam i zajadałam jagody. Żałuję bardzo, że nie mogę dać Wam powąchać tego produktu. Pachnie tak obłędnie, że człowiek przenosi się w inny lepszy świat. No dobra przejdźmy dalej żeby nie było że w produkcie spodobał mi się tylko zapach :) 



Dairy Fun masło do ciała  nawilża i odżywia skórę. Aktywne składniki skutecznie pielęgnują skórę i sprawiają, że staje się ona wyjątkowo gładka i miękka w dotyku. Jego konsystencja jest dość zbita przez co nie przelatuje przez palce, ale błyskawicznie wchłania się w skórę. Na skórze przez pewnie czas czujemy ten cudowny zapach. Cieszy mnie fakt, że po wsmarowaniu tego masła moja skóra jest dobrze nawilżona, miła w dotyku i że cudnie pachnie. Nawet mój maż który nie przepada za większością zapachów pyta co dobrego przed chwilą jadłam że tak pachnie :) 


Sposób użycia: odpowiednią ilość masła nanieść na skórę.



Pojemność: 300 g
Cena: 25 PLN
Uważam, że ten produkt jest wart posiadania. Spełnił moje oczekiwania co więcej bardzo mile mnie zaskoczył. Cena ok 25 zł za ten produkt jak najbardziej nie jest wygórowana . Polecam.




Zapraszam Was na  :  http://mehttp://medicot.pl/dicot.pl/


PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

72 komentarze:

  1. Mam ogromną słabość do kosmetyków w takich cudnych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie ładne kosmetyki! Jednak dużo ich kupuję oczami 😂 ten prezentuje się świetnie i bardzo chętnie go wypróbuję ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kosmetyki, które niewiadomo czy jeść czy na siebie nakładać :) twój opis jest tak zachęcający, że zdecydowanie sięgnę po ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ogromny sentyment do takich produktów i też mam ten dylemat jeść czy smarować ha ha ha :)

      Usuń
  4. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapachy ,które otulają i pobudzenia moje zmysły sprawiając, że mogę się odprężyć chociaż na chwilę. Ten produkt naprawdę mnie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. No te jagody to ja też lubię :D Przez ten miły zapach miałam ochotę je zjeść, a nie się smarować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już ze względu na opakowanie chciałabym ten kosmetyk. A skoro piękny wygląd idzie w parze z dobrym działaniem to muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowania kosmetyków Dairy Fun już dawno temu zwróciły na mnie swoją uwagę, są super, masełka jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to masło o jest cudowne. Kocham JE. Zapach i działanie 5 z plusem.

    OdpowiedzUsuń
  10. To mój ulubiony i naukochańsze masło <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki z tej serii pachną obłędnie <3 i te opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jagody ale kosmetyków jagodowych jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już przez samo opakowanie chciałoby się poznać to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ma mega opakowanie i jeszcze jagody. Musze to mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mi się podobały opakowania tych kosmetyków :) Wyglądają mega uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda obłędnie.... Czuję się kuszona tym bardziej że zapach musi być wspaniały!
    Wszystkiego dobrego w 2019 roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta marka zawsze przyciąga uwagę opakowaniami! Super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  18. To masło do ciała wygląda jak cement 😂 taki zarcik. Fajne praktyczne opakowanie. Dobrze że się sprawdził, to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To masło jest bardzo ciekawe i mam nadzieje że zapach też jest obłedny

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę coś ciekawego! Aż się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. już lubię to masełko! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. opakowanie cudowne, a jeszcze jak jest jagodowe to milion serc dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny zapach, fajna konsystencja i ślicznie wygląda, czyli to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wszystkie kosmetyki do kąpieli, a jak pięknie pachną to już w ogóle zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  26. mam zamiar spróbować. Piękna jest ta seria

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam już o tym masełku jest na mojej liście zakupowej

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię masła do ciała właśnie o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam jagody pod karzd postacią a w kosmetykach mhhmm cudoo

    OdpowiedzUsuń
  30. Opakowanie ma piękne :) Po zużyciu kosmetyku, na pewno bym go do czegoś innego użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jako wielka fanka domowego spa i wylegiwania się w wannie - ten post jest dla mnie inspiracja !

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo! Kochamy wszystko co jagodowe! Musi przepięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawie wygląda i ładne ma opakowanie😊.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam masła do ciała, szczególnie zimą. Zapach zdecydowanie w moim guście, a opakowanie - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie rzeczy. Również tracę głowę dla słoiczków i zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam masła do ciała, są nieodłącznym elementem mojej pielęgnacji. Od razu kiedy zobaczyłam to masło do ciała,wiedziałam, że to będzie mój hit <3

    OdpowiedzUsuń
  37. już mi się podoba to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bym z chęcią zapach tego kokosa przygarnęła :D Uwielbiam ostatnio wszystko, co kokosowe, ale chodzi o kosmetyki, jakoś jedzenia kokosa unikam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)