Sylwester - jak prezentowały się moje kolczyki i paznokcie w tym dniu.

By | 22:22 67 comments
 



Witam Was Kochani w Nowy Roku :) ach jak ten czas szybko biegnie ...

Jak tam po świętach i po zabawie sylwestrowej ?

Macie jakieś postanowienia noworoczne ? ja w tym roku zdecydowałam, że moim postanowieniem będzie - brak postanowień :) Będzie co ma być :) Mam nadzieję, że ten rok przyniesie wiele dobrego, że będzie dużo okazji do tego by się uśmiechać i cieszyć życiem.

Dziś chciałam Wam pokazać na jakie kolczyki zdecydowałam się podczas mojej zabawy sylwestrowej . Prezentują się one tak :


Są to kolczyki Bangkok pochodzące z kolekcji zimowej Oriflame.


Kolczyki w kształcie kropli w gorącej kolorystyce ombre.  Pięknie mienią się podczas tańca :) 



Do kompletu u jednej z konsultantek  można dokupić bransoletkę oraz naszyjnik.


 Ja bardzo lubię mieć w zapasie parę no dobra paręnaście :)  kompletów kolczyków i zmieniać je w zależności od humoru jak i ubrania .


 Te kolczyki są lekkie i przyjemnie się je nosi. Nie lubię ciężkich kolczyków bo zaraz bolą mnie uszy.

 
 

To pochwalę się jeszcze moimi paznokciami :) niestety są krótkie, ale ostatnio jestem tak osłabiona, że strasznie łamią mi się paznokcie :(




No dobra pewnie czekaliście, że teraz pokażę swoją kreację :) no ale nie pokażę, gdyż Sylwestra spędziłam razem z moimi dziećmi w domu, więc nie było wyszukanego stroju. Za to była świetna zabawa , pikolo i dużo radości :)

Jak Wam się podobają kolczyki oraz paznokcie ?

Korzystają z okazji, że jest to pierwszy post w tym roku, życzę wszystkim moim czytelnikom wszystkiego co najlepsze, samych pogodnych dni oraz wiele chwil i powodów do uśmiechu :)






PODPIS




Nowszy post Starszy post Strona główna

67 komentarzy:

  1. Kolczyki ładne, choć nie w moim guście. Ale paznokcie za to jakie fikuśne. Słodkie :) Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie nie w moim stylu, zdecydowanie bardziej wolę stonowane, ale kolczyki wyglądają bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki bomba, pazurki jak dla mnie ciut za duzo sie na nich dzieje, ale wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki wyglądają całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich kolor jest obłędny. Nosiłabym je nie tylko podczas wyjątkowych okazji, ale też na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno kolczyki, jak i paznokcie skradły moje serce :) uwielbiam kolor czerwony i kolczyki w tym kolorze to strzał w dziesiątkę :) cudowności na nowy rok, niech spełnią się twoje marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie dla Ciebie dużo zdrówka, szczęścia i samych dobrych dni :)

      Usuń
  7. Kolczyki są naprawdę cudowne! Ja noszę tunele ale moja mama byłaby zachwycona. A paznokcie są szalenie słodkie, bardzo mi się podobają 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolczyki, ja przez chorobę zasnęłam ok 22

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolczyki , ale troche nie w moim guście , ale paznokcie słodkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki są przepiękne. Bardzo mi się podobają :) A paznokcie również bardzo ładne - świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pazurki fajne a kolczyki w moim guście. Moje pazury odpoczywają od hybryd .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też za niedługo będą musiały od nich odpocząć.

      Usuń
  12. Ładne kolczyki, ja nie lubię takich dużych. Są niewygodne.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne mani na te okazję

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne i eleganckie :) Podobają mi się zarówno kolczyki jak i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale urocze bałwanki! Super świątecznie. Też zrobiłyśmy sobie paznokcie na święta. Pozdrawiamy i życzymy szczęśliwego roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) i również dla Was wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku.

      Usuń
  16. Nie wiem co ładniejsze :) czy kolczyki czy paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne i kolczyki, i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne kolczyki. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki prześliczne, bardzo eleganckie. A paznokcie - czad!

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie wyszły obłędnie. Sama nigdy bym takich nie zrobiła. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są te kolczyki. Żałuję,że nie mam przekutych uszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie problem może wymyślą też takie klipsy i nie będzie problemu :)

      Usuń
  22. Piękne kolczyki! To czerwień czy raczej bordo? Pasowałyby mi do ulubionej sukienki chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy pod jakim kątem się patrzy to jakby nachodząca czerwień na bordo.

      Usuń
  23. Paznokcie bardzo ładne, u mnie aktualnie gości na paznokciach czerń, różowe złoto i karmel :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolczyki i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również życzę wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku! Cóż, czasem fajnie jest się rozerwać ale najważniejsze że w domu się nie nudziłaś:) Kolczyki nie mój gust totalnie, ale pazurki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolczyki są przepiękne a pazurki bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  27. paznokcie musiały być dosyć czasochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne kolczyki, ale trochę nie w moim stylu😊. A paznokcie śliczne⛄

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolczyki są przecudne, aż czasem żałuję, że nie mam przekutych uszu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolczyki w moim stylu. Pazurki super - mega świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolczyki w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolczyki są urocze i na pewno ślicznie w nich wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczywiście ładne są te kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolczyki ładne, ale paznokcie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pazurki masz przepiękne :) Ja własnie chcę sobie kupic jakies czerwone kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolczyki oryginalne i wyjątkowe, musiałaś wyglądać jak milion dolarów w nich hehe, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)