Mój pierwszy Hit w tym roku - super zestaw na prezent i nie tylko.

By | 12:08 61 comments




Kto czyta mojego bloga lub mnie zna wie, że uwielbiam poznawać nowości oraz z chęcią poznaje nowe marki, które wchodzą na rynek. Nie umiem przejść obojętnie obok nowo spotkanych rzeczy, które wpadną mi w oko :) Tym razem pierwszy raz w moje ręce wpadł gustowny zestaw od I Love Cosmetics... 

Zestaw zawiera :


  • Żel pod prysznic (lub do kąpieli)
  • Masło do ciała 
  • Gąbkę body puff





Cały zestaw znajduje się w gustownym kartonowym opakowaniu, mega różowym, czyli stworzonym wprost w gusta kobiet . Ja pierwsze na co zwracam uwagę przy tego typu produktach to zapach i powiem Wam , że byłam go mega ciekawa bo miał pachnąć malinowo.  Zaczęłam, więc od wąchania :) Co się okazało w moim odczuciach żel pachnie truskawkowo-malinowo-balonowo-piankowo lekko słodko ( są takie pianki do jedzenia marshmallow o ten zapach chodzi ) natomiast masło pachnie zupełnie inaczej tutaj czuję  truskawki i maliny.



Oba produkty pozytywnie zaskoczyły mnie pojemnością płyn do kąpieli i pod prysznic (500 ml), masło do ciała (200 ml) fajna i dla mnie odpowiednia wielkość tego typu produktów.



Masło jest w odkręcanym pojemniczku , jego konsystencja jest dość zbita. Jednak z łatwością rozprowadza się je na skórze i nie trzeba czekać długo by się w nią wchłonęło. Po wchłonięciu nasza skóra staje się przyjemna w dotyku, nawilżona, gładka i co najważniejsze przez dłuższy czas pięknie pachnie.  Na szczęście nie ma tu mowy o tłustej warstwie. Dla osób lubiących naturalne produkty kolejnym atutem jest to, że w większości składniki są tu pochodzenia naturalnego. 



Żel znajdziemy w butelce z zamknięciem typu klik. Żel ma dość płynną konsystencję, więc uważajcie naciskając butelkę by nie wydobyć go za dużo.  Bardzo fajnie się pienie oraz pozostawia oczyszczoną skórę a wiecie co czuć w łazience jak i na skórze po kąpieli nieziemski zapach, ach piękny zapach mówię Wam obłęd nie chce się wychodzić z łazienki :) Dopełnieniem naszej kąpieli może być dołączona do zestawu gąbka. Za jej pomocą możecie z łatwością rozprowadzić żel fundując sobie jednocześnie cudny masaż. Dodatkowo przy pomocy gąbki pozbędziecie się suchego naskórka. 



Powiem Wam, że ten zestaw staje się moim pierwszym Hitem tego roku :) Jestem bardzo zadowolona i z działania jak i z tego cudnego zapachu. 

Jeżeli Wy nie lubicie takich zapachów nic straconego na stronie 
znajdziecie inne wersje zapachowe jak i inne kosmetyki do pielęgnacji Naszego ciała. Jestem ciekawa jakie zapachy Wam przypadły by do gustu ?

*                       *                       *

Zdradzę Wam także, że firma ruszyła ze sprzedażą wyjątkowych Boxów. Założeniem firmy jest utrzymanie wysokiej jakości produktów dlatego boxy będą tylko 4 razy w roku w ilość limitowej. Ja jestem mega ciekawa co się w nich znajdzie :) 


Jako ciekawska osoba długo nie wytrzymałam i musiałam poznać inne warianty zapachowe i produkty tej firmy.

Tym razem miałam okazję poznać kolejne masło, ale tym razem o zapachu truskawki i śmietanki.  Nie będę się zagłębiać w to masło bo jest ono takie samo jak to powyżej tylko to jest w innym wariancie zapachowym.



Ten kosmetyk o treściwej, kremowej konsystencji skutecznie nawilża i natłuszcza skórę dzięki wysokiej zawartości shea butter. Przeznaczone jest do skóry normalnej i suchej.


Z łatwością się wchłania i pozostawia na Naszej skórze piękny przyjemny zapach. Fajnie spisuje się też jako krem do stóp, zmiękcza, wygładza i  uelastycznia. Podobnie jak z poprzedniej wersji zapachowej tak i z tej jestem bardzo zadowolona.


Miałam okazję poznać też mgiełkę do ciała. 

Na stronie producenta możemy przeczytać :

Delikatna mgiełka zawiera naturalne ekstrakty owocowe, które zapewniają przyjemny owocowy zapach z uczuciem chłodu. Te mgiełki na ciało są niezbędne w podróży, idealnie nadają się do torebki, pracy, siłowni i zapewniają odświeżenie.
I love …’s Body Spritzers to klasyczne połączenie bogatych, pobudzających i pysznych smaków. Poczuj się przepysznie ze świeżymi owocami z kremem. 


Uwielbiam mgiełki i bardzo lubię odświeżyć się w ciągu dnia przy ich pomocy. Niestety zapach lemon sorbet okazał się dla mnie być nie do przyjęcia, mój nos ma na niego uczulenie, po prostu mnie odrzuca.  Dlatego też szybko pozbyłam się tej mgiełki ( nie zdążyłam nawet zrobić jej zdjęć) podarowałam ją mojej przyjaciółce , która bardzo ją sobie chwali i mówi że dla niej zapach jest piękny a odświeżenie gwarantowana. Ja mam nadzieję, że poznam inne zapachy tej mgiełki i że przypadną mi one do gustu. 





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

61 komentarzy:

  1. This is so inspiring! I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarnęłabym taki zestaw. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki tej marki. Pięknie pachną. A taki zestaw sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i intresujący zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw , sama bym go chętnie przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw , sama bym go chętnie przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio wszędzie widzę produkty tej marki. Nie znam ich, ale chciałabym chociaż powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko mogła wysłać ci zapach przez monitor to bym to zrobiła :)

      Usuń
  8. Słodka jest ich szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musimy coś przetestować! :) Straszne kuszą nas te kosmetyki =.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodko wyglądają. I od razu człowiek wie że muszą super pachnieć. Wolę takie kosmetyki latem - chętnie po nie sięgnę ale trochę później. No i plus za naturalność.

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzieś już przewinął mi się ten zestaw przez oczy :) Bo w sumie to te opakowanie kusi wzrok i moje zmysły pracują w moment jak pięknie musi to pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo muszę się zapoznać z tą marką:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki,trzeba się z nią zapoznać i to koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowania i kolor mają tak cudowny, że tylko proszą by je kupić! Strasznie przykuwają uwagę:) Wiem że zapachy by mi się spodobały, kocham wszystko co słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny pomysł na prezent Na rewelacyjny kolor 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie prezentuje się ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poznałam inną wersję zapachową i też mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam też Ra wersje, cudownie pachnąca wersja. Polubiłam te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw i sama chętnie na niego bym się skusiła w wolnej chwili :-) Bardzo podoba mi się ten wpis :-)
    Pozdrawiam!
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, polecam zestaw i również pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki ale trzeba przyznać że mają piękne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako wielka fanka domowego spa po prostu muszę mieć ten zestaw 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. To masło do ciała brzmi bardzo zachęcająco :) chętnie sama wypróbuje na sobie :) opakowanie jest cudowne, właściwości na pewno też :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowania tych kosmetyków skradły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam malinowe masełko, żel truskawkowy i krem do rąk kokosowy. Robią furorę u mnie w domu. Szczególnie krem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo dobrego już słyszałąm o tym zestawie, musi mieć to coś, co przyciąga <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna opcja na prezent.
    Wszystkiego dobrego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten zestaw i pachnie genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chętnie taki prezent bym przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny zestaw na prezent dla słodkiej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię takie produkty i ten zapach kusi

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kilka kosmetyków do kąpieli z tej firmy i pamiętam że pięknie pachniały

    OdpowiedzUsuń
  32. podejrzewam, że musza bardzo ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba przyznać że ładnie to wygląda. Sama ucieszyłabym się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie zapach musi być szałowy!bardzo fajny pomysł na prezent. Nawet dla samej siebie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny zestaw na prezent ja bym.sie nardzo ucieszyła 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  36. Ze względu na zapach mogłyby mi przypasc do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam przeczucie że przez zapach mogłabym je bardzo mocno polubić!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy zestaw😊, fajne opakowanie😊. buziaki😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  39. Kosmetyki tej marki mają obłędne zapachy, mój ulubiony to mango! No i te opakowania - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam masła do ciała, a to na pewno obłędnie pachnie podobnie, jak cały zestaw. To idealny duet na piątkowy relaks.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)