Jaki prezent wybrać na Dzień Babci i Dziadka ?

By | 19:09 53 comments





Mam nadzieję , że pamiętacie iż niedługo jest Dzień Babci i Dziadka :) kto nie pamiętam przypominam to 21 i 22 stycznie swoje święto obchodzą dziadki :)

Kiedy moje dzieci były małe nie było problemu z prezentem dla Nich :) pierwsze zdjęcie w ramce, odcisk stópki , bombonierka czy też kwiatek to były prezenty z którymi nie było problemu jakoś tak same przychodziły na myśl. Teraz kiedy moje dzieci są starsze z fajnym prezentem jest już większy problem.

Oczywiście nadal moje dzieci rysują dla Dziadków piękne laurki i myślę, że z takich rysunków od dzieci  każdy jest zadowolony w końcu wyobraźnia dzieci nie zna granic.

Jednak w tym roku postanowiliśmy razem z dziećmi , że chcemy w prezencie podarować im coś innego. Mój syn wpadł na pomysł by podarować im ich wspólnie spędzone chwile w postacie zdjęć. Tych zdjęć przez te parę lat trochę się uzbierało więc myślę że to dobry pomysł.

W domu mamy kilkanaście albumów na zdjęcia w końcu taki sposób przechowywania wspomnień to świetny pomysł. Jednak ja pomyślałam, by iść krok do przodu i zdjęcia umieścić w fotoksiążce.



Taka fotoksiążka wydaje mi się być lepszą alternatywą od zwykłego albumu. To my od podstaw tworzymy taką książkę dodając do niej własne elementy, tła, napisy itd.

Zalety takiej książki :
  • pięć formatów: A4 pion i poziom, 20x20, 30x30 oraz A3 poziom
  • elegancki kredowy papier 200 g/m2
  • twarda okładka - błyszcząca lub matowa
  • od 28 do 160 stron na zdjęcia z każdej okazji
  • bajecznie łatwe projektowane online
  • pudełko prezentowe A4

Moje synowi bardzo spodobała się opcja z gotowymi motywami i to na ich podstawie sam stworzył książkę na stronie Colorland. Aplikacja do tworzenia jest tak intuicyjna, że z zaprojektowaniem poradzi sobie nawet dziecko :)

Myślę, że dziadkowie będą bardzo zadowoleni z tego typu prezentu i będą mogli oglądać i wspominać do woli chwilę spędzone z wnukami :)

W tej chwili takie książki są w dużych promocyjnych cenach, więc warto właśnie teraz je zamówić.

Aktualizacja :) kiedy książka została zaprojektowana i doszliśmy do końca zamówienia okazało się że na stronie jest fajna promocja :


Dlatego też stworzyliśmy jeszcze fotokalendarz :) myślę że to super rozwiązanie :)

A Wy co sądzicie o takim pomyśle na prezent?



PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

53 komentarze:

  1. W pełni się zgadzam z twoim poleceniem, nawet moja mama poprosiła sama z siebie o książkę ze zdjęciami wnusia w prezencie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka fotoksiazka zawsze jest sprawdzonym prezentem przynoszącym wiele radości, jak i również foto magnesy i kalendarze - dla mnie rewelacja.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Foto książki czy inne gadżety że zdjęciami jest super pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny co prawda w mojej rodzinie stawiamy na nieco inne prezenty, jeżeli już coś kupujemy. Sama zaś mam duszę artystki, więc raczej zachęciłabym dzieci do wspólnej zabawy i postarała się zrobić własnoręcznie zdobiony album.
    https://damskitygiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/01/jak-ubrac-sie-na-spotkanie-biznesowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prezenty są zawsze fajny i jest pamiątką na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pamiętam jak nasi rodzice zostali dziadkami to był to pierwszy prezent wlasnie kalendarz. Wspaniały prezent i pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotoksiążka to świetny pomysł na prezent. My już mamy swoją zamówioną i teraz czekamy na odbiór😄.

    OdpowiedzUsuń
  9. Foto książka to świetnybpomysl na prezent :S

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotoksiazka to Super pomysł na prezent :)
    Jeszcze jak moje dziadki żyli dawałam im zawsze zdjęcia w ramkach ale taka Fotoksiazka to o wiele lepszy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie zachowane wspomnienia w postaci fotokalendarza uciesza kazdego

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki prezent to prezent na całe życie! :) Zdjęcia mają wielką moc, a co dopiero umieszczone w takiej fotoksiążce.

    OdpowiedzUsuń
  13. taka pamiątka dla babci czy dziadka myslę, że byłby całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny taki prezent. Moja mama bardzo by się z niego cieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na prezent :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja babcia na pewno byłaby zadowolona z takiego prezentu :) Zdjęcia to coś wspaniałego, bo właśnie przywołują wspomnienia :) A wydane w formie fotoksiążki są bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja poszłam w słodycze :D , ale kalendarze czy też fotoksiążka to też świetny pomysł. i właśnie trochę żałuje, że wcześniej na to nie wpadłam, aby się zabrać za zrobienie takiej fotoksiążki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dziadków już nie mam, ale taka fotoksiążka to super pomysł na prezent tak samo jak fotokalendarz :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fotoksiążki, to zawsze cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fotoksiążka jest świetną opcją na prezent, na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny prezent . Moja babcia zawsze się roCzular nad zdjęciami.😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Fotoksiążka to zawsze super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja moim rodzicom stworzyłam taki fotoalbum i okazało sie być to strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Albumy to zawsze super prezent zwlaszcza dla babci lub dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. idealny pomysł, według mnie najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  26. dla dziadków zawsze najlepsze są tego typu prezenty :) Oni bardzo lubią zdjęcia rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już nie mam babci ani dziadka. Ale uważam, że to co pokazałaś jest ciekawą propozycją.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziadkowie lubią takie pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje babcie lubiły zdjęcia :) Foto książka to fajny prezent a kalendarz to już w ogóle strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie nie ma nic lepszego niż fotopamiąki. Niestety, mi pozostał tylko jeden dziadek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotoksiążka mnie kupiła, ale jest dla mnie za późno na zbieranie zdjęć. ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszelkiego typu zdjęcia, fotopamiątki to świetny prezent. Ja sama bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na prezent :) jestem pewna, że moja mama, a babcia mojej córki będzie zachwycona takim pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie to jest to idealny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki prezent zawsze będzie trafiony! Moja babcia byłaby zachwycona 😍

    OdpowiedzUsuń
  36. Fotoksiążka to naprawdę fajny prezent dla dziadków. Moi chłopcy właśnie taki wręczą swoim.

    OdpowiedzUsuń
  37. U nas prezenty już wybrane, wystarczy tylko wręczyć. Ale taki pomysł też jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fotoksiążka lub fotokalendarz to świetny pomysł na prezent dla bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja u nich zamawiam co roku kilka fotokalendarzy. Babcia miała na poczatku grudnia urodziny więc dostała fotoksiążkę. pod choinkę były kalendarze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kalendarz i fotoksiążka to na prawdę super pamiątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fotoksiazka to świetny pomysł, zawsze babcia czy dziadek mogą wsiąść i w każdej woli obejrzeć zdjęcia! Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  42. A u nas nieśmiertelne laurki i fotobook ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku dla mnie fotoksiązka, pamięc o dziadkach to najpiękniejszy prezent jaki mogę im dać :)

    OdpowiedzUsuń
  44. A my w ty roku postawiliśmy na hand-made ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. to jest idelany prezent dla babci i dziadka napewno sa szczesliwy

    OdpowiedzUsuń
  46. Taki prezent zawsze sprawi że nasze babcie i dziadkowie będą zadowoleni, w końcu w każdej chwili mogą zerknąć na swoją ukochaną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)