Jakie ubrania wybrać by wyglądać kobieco ?

By | 19:15 60 comments
ZAPINANY SWETER LOVIE turkusowy


Każda kobieta kocha zakupy to one sprawiają że dzięki nim poprawia Nam się humor. To tylko facetów potrafi zmęczyć chodzenie po sklepach :) My możemy chodzić cały dzień a i tak wyjdziemy zadowolone i szczęśliwe z nowymi nabytkami. Jednak czy trzeba wydać fortunę by wyglądać modnie i stylowo ? Na rynku jest tyle firm i sklepów, że mamy tę możliwość iż możemy wybierać do woli. Warto jednak pamiętać by przy wyborze ubrań jak i przy ich noszeniu kierować się pewnymi tajnikami. Jak więc zatem wybierać ubrania by wyglądać kobieco ?



  • Nie przesadzaj z kolorami.
Na prawdę wystarczy gdy mamy na sobie ubrania w 2 góra 3 kolorach. Wielobarwne ubrania są mega efektowne to fakt, ale nigdy nie sprawią wrażenia elegancji. 

  • Spódnica czy sukienka to podstawa.
Sama często noszę spodnie to fakt, ale nigdy nie czuję się bardziej kobieco jak wtedy, gdy założę sukienkę bądź spódnicę. Nie oszukujmy się to one sprawiają , że nie jeden facet traci dla Nas głowę.
MINI SUKIENKA SHANIKA niebieskaKORONKOWA MINI SUKIENKA ZOLA czarno-białaWIECZOROWA SUKIENKA LEORA czarna
  • Podkreśl swoje walory
Wąska talia to niebywały walor każdej kobiety. Wybieraj spodnie z wysokim wcięciem w talii. Nie zapominaj również o paskach to one potrafią odmienić nie jedną kreacje.


  • Unikaj zbyt szerokich ubrań
Dopasowane ubrania wyglądają mega seksownie, lecz pamiętaj dopasowane nie znaczy za ciasne.  Przy bardziej obcisłym swetrze możesz świetnie podkreślić biust jednoczenie unikając dla niektórych krępującego dekoltu.

SPODNIE Z WYSOKIM STANEM CRISTINE czarneSPODNIE W SZKOCKĄ KRATĘ Z PASKIEM KYRA kolorowe
  • Odpowiednio dobieraj bieliznę
Dobrze dobrany biustonosz czy też figi mogą nie tylko sprawić że poczujesz się kobieco, przy ich pomocy możesz pokreślić swoje walory. Kiedy masz problem z kilogramami możesz zainwestować np. w body wyszczuplające. 

  • Nie bój się eksperymentować
Ostatnio bardzo modne są koronki nie bój się ich. Koronkowe bluzki lub wstawki w sweterkach wyglądają naprawdę bardzo kobieco. Możesz też zaszaleć zakładając np. koronkowe rajstopy. 

KOMBINEZON Z KORONKĄ MIMI czarno-złotyKOMBINEZON Z KORONKĄ MIMI czarny
  • Szpilki to podstawa
Kobieta w szpilkach wygląda olśniewająco, nie musisz od razu zakładać wysokich 10 cm niewygodnych szpilek naprawdę już nie wielki obcas potrafi zdziałać cuda. 

DAMSKA TOREBKA GLADYS czarna DAMSKA TOREBKA KRISTINA czarna
  • Pamiętaj o dodatkach
Fajnie dobrana biżuteria nawet zwykłe nudne ubranie potrafi odmienić nie do poznania. Nie zapominaj także o torebce ona też potrafi być fajnym dokończeniem całej stylizacji.


Bez względu na to co na siebie założymy powinniśmy pamiętać, że najważniejsze jest to by czuć się w tym dobrze i wygodnie. Nie ma co na siłę zakładać czegoś w czym źle się czujemy. Ja na co dzień lubię spodnie, bluzkę i adidasy plus lekki makijaż natomiast na jakieś wyjścia często wskakuję w spódnicę plus bardziej odważny makijaż, a Wy jaki styl preferujecie ? W co lubicie się ubierać ?




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

60 komentarzy:

  1. Dwie ostatnie stylizacje, to mój styl. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieco czuję się gdy jestem ładnie ubrana i umalowana, choć i dres nie jest zły

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post, ja staram się wybierać stonowane kolory i kobiece akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram sie łączyć wygodę i kobiece ubrania czasem ciężko to pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi się koronki.. Super stylizacje..

    OdpowiedzUsuń
  6. Należę do tej grupy kobiet, która najczęściej sięga po czerń. Nie mogę sie przemóc do chodzenia w kolorach.
    Dwie ostatnie stylizacje ( te z koronkową górą ) świetne! Chętnie sięgnęłabym po którąś z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam że istniała dla mnie tylko czerń.

      Usuń
  7. Jestem zachwycona tą czrną sukienką :D Wygląda zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam łączyć ze sobą różne style.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciuchy to moje drugie imię😂, uwielbiam modę, a moja własnoręcznie zaprojektowana garderoba z dnia na dzień powiększa się, już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na zakupach😊.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam jakiegoś określonego stylu muszę się czuć dobrze i ma mi być wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie w obcisłej czerwonej sukience nieprawdaż Aniu :)

      Usuń
  11. Świetny post! Ja wychodzę z założenia, że gdy odnajdzie się swój styl i będzie się faktycznie dobrze czuć w tym co mamy na sobie - to jest klucz do sukcesu :) Ja stawiam zdecydowanie na minimalizm w kwestii mojej garderoby. Uwielbiam eleganckie rzeczy, przełamane codziennością :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Ja ubieram się dosyć monotonnie i bez większej uwagi co zakładam. Byle nie było brzydko .. Po prostu zwyczajnie 🙈 chciałabym to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja lubię szerokie ubrania, aby maskować nadwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewniej czuję się w szerokich ubraniach i takim luźnym stylu. Ale wiem, że dopasowane ubrania potrafią sprawić, że wyglądam kobieco i seksownie, ale nie wyzywająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię sukienki i spódnice to w nich czuję się najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne rzeczy tam mają

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne propozycje :) Wybrałabym tutaj coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe propozycje, bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre propozycje przypadły mi do gustu. Szczególnie czarna sukienka z górą z koronki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja przede wszystkim wybieram takie ubrania w których czuję się dobrze :) nie ważne czy są modne czy wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy wpis :) uwielbiam kobiece ubrania i też uwazam, że szpilki i dobra bielizna to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem dużo zależy od samej sylwetki, bo niektóre osoby wyglądają dziewczęco i w za duzej bluzie 😂

    OdpowiedzUsuń
  23. Za duża bluzeczka z opadającym ramieniem może wyglądać mega kobieco i seksownie. Nie skreślamy ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie lubię zakupów! Nie cierpię chodzić po sklepach! Zdecydowanie wolę zakupy ciuchowe przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej z tego wszystkiego spodobały mi się sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda szpilki potrafią zdziałać cuda i nawet w zestawieniu z dżinsami i zwykłym topem będą wyglądać kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze popracować nad doborem ubrań... to moj problem

    OdpowiedzUsuń
  28. Ah! W sukienkach uwielbiamy chodzić :) A kombinezon musimy sobie kupić jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W sukienkach uwielbiam siebie i inne kobiety, dodatkowo zawsze jednak ujmują parę lat :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Różnie się ubieram, zazwyczaj zależy to od mojego humoru hahaha 😀 akurat dziś jadę do Poznania na zakupy! Coś czuję że będzie świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z tym, że najważniejsze to czuc się wygodnie :) Dla mnie to podstawa :))

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny wpis. wygoda to podstawa ale wiadomo że w dresach nie będziemy latać całe życie

    OdpowiedzUsuń
  33. Szpilki to owszem podstawa, ale są taaakie niewygodne... Pamiętam, jak ważyłam jednakże te 60 kg, to na szpilkach wręcz latałam nad ziemią. ;) Złote czasy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienki uwielbiam i teraz noszę je jak najczęściej się da :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja lubie ubrania bardzo dopasowane :) no i oczywiscie sukienke

    OdpowiedzUsuń
  36. Co do sukienek i spódnic to faktycznie od razu czujemy się w nich bardziej kobieco :) Warto je nosić, nie tylko okazyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kobieco można wyglądać na wiele sposobów. Ważne abyśmy się w tym dobrze czuły

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe stylizacje!
    Chociaż to trochę nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem osobą, która uwielbia spodnie, jednak kiedy zakładam sukienkę czy spódnicę czuję się bardziej kobieco. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ciekawe propozycje. ja jestem chłopczycą, więc wybieram stylizacje unisex. ale całkiem fajnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne zestawienie, zestawy dobrane perfekcyjnie. Ja tej zimy mam sweterkowy szał!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)