Przyjemność, pielęgnacja i zabawa rodem z mlecznej krainy.

By | 11:05 39 comments







Przyjemność, pielęgnacja i zabawa rodem z „mlecznej krainy"

No to popłyńmy do tej mlecznej krainy gdzie ma na Nas czekać przyjemność i pełen relaks.


Weźmy więc w nasze ręce to kartonowe pudełeczko , o jacie ta kraina jest chyba już blisko czujecie ten nieziemski zapach jest obłędny. No dobra ruszamy dalej otwieramy to pudełko.


W środku znajdziemy 3 kule, każda zapakowana w osobną folię i każda pachnie inaczej, czyżby każda prowadziła do innego raju :) Do wyboru mamy : kojące mleko i miód, aromatyczne karmelowe jabłko czy energetyzującą brzoskwinię z mango. Na co tu się zdecydować ? Dobra bierzemy pierwszą z brzegu i ruszamy. Nalewamy wody do wanny, stop ja nie mam wanny :) mam prysznic,  no dobra na szczęście podczas zakupów kupiłam głębszy brodzik, który może i posłużyć jako wanna. Te "sodowe" kule rozsypują się już w rękach, więc lepiej uważajcie. No dobra wskakujemy do wody, a tam niespodzianka każda kula mimo, iż ma inny kolor barwi wodę na żółto. Co do raju fajnie musują i mega szybko się rozpuszczają. Niestety w Naszym raju nie ma piany :( ach szkoda bo lubię kąpiel z pianą. Woda jest jednak zmiękczona daje efekt jakbyśmy dodali olejku do kąpieli. A co z rozkosznym zapachem no niestety Nasz raj nie pachnie nim długo, szybko ten piękny zapach się ulatnia ach szkoda ja tak lubię otaczać się pięknymi zapachami. Ale wiecie co mimo, iż w wannie znalazłam tylko cząstkę wspomnianego raju to jednak nie zrezygnowałam i udało się :) Znalazłam raj po za wanną , wsadziłam jedną kulę do szafki z ubraniami , ach jak tam pięknie pachnie no istny raj :) 







PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z wsadzeniem kuli do szafy, muszę też je tak wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę mieć te kule, koniecznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką kul do kąpieli 😃 do szafy jeszcze nie wkladalam, dobry pomysł 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że to jajka jak spojrzałam na pierwsze zdjęcia😂. Fajny patent z tymi kulami w szafue👌😄

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka kul do kąpieli i niestety leżą. dosłownie nie mam czasu ani chwili dla siebie by móc spokojnie wziąć długą i relaksującą kąpiel :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich produkty a do tego tak pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wszelkiego rodzaju produkty mające uprzyjemniać kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł z tym zapachem w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleko i miód to jedno z moich ulubionych połączeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że jest to bardzo interesujące połączenie zapachow 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także wykorzystuje takie rzeczy do szafy. Chętnie poznała bym zapach tego raju

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córka uwielbia podczas kąpieli takie cudenka.. Super.. Zapach owocowe.. Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny patent na włożenie kuli do szafki :) mam gdzieś w moich zapasach te kule, pora je wygrzebać :) i zaznać tego błogiego zapachu musujących kul.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już chciałam napisać, że nie mam wanny więc nie sięgam po tego typu kosmetyki, a tu...niespodzianka i patent z zapachem w szafie! Dzięki! Na pewno wypróbuję i ukryję taką kulę w garderobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miała te kule, dostałam bodajże w którymś pudełku ShinyBox, z racji tego że nie mam wanny wykorzystałam je do moczenia stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry pomysł znalazłaś na wykorzystanie tych kul :) już jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podejrzewam, że takie kule musza naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy zapach pewnie by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie dlatego żałuję że nie mam wanny. Położyła bym się w takiej pachnącej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  20. mam jedną kulę do kąpieli w końcu muszę ją wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż żałuję, ze nie mam wanny :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam te kule do kąpieli, przepięknie one pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł z kulą w szafie :) Wyróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł. Ale mój pies umie otwierać szafę...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam stosować kule do kąpieli ale tych jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety nie mam wanny, ale marze o niej niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam ten zapach, ale ostatnio za nim nie przpadam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam, ale siostrzenica zawsze jak się kapie to wrzuca sobie takie kule, uwielbia je hahaha;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem fajne dodatki do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  30. I tego właśnie w mojej łazience brakuje! Dodatki do kąpieli to coś co muszę uzupełnić w swoich zasobach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie kule. Umilają kąpiele

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie kąpiele to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale rewelacja, mam teraz wielką ochotę kupić sobie takie cudo do kąpieli :) dzięki za polecenie, te kule wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbia kule do kąpieli a te są fantastyczne. Były elementem styczniowego ShinyBoxa w zeszły roku. Od razu je pokochałam. Obłędnie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie znaleźć inne zastosowanie. Ja mam wanne i chętnie te kule do niej wrzucę, ale miło byłoby w końcu miec ładny zapachw szafie, a ciągle nie umiem takiego znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię takie dodatki do kąpieli. Od razu kąpiel w wannie jest przyjemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też lubię piankę w kąpieli, ale ważne by skóra po kąpielą była miękka i nawilżona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)