Cudowny zapach perfum.

By | 20:31 2 comments

Kto mnie zna ten doskonale wie , że kocham perfumy i mam ich kilkanaście sztuk w domu. 
Nie potrafię jakoś przywiązać się do jednego konkretnego zapachu. Lubię dziś używać jednych perfum a jutro całkiem innych.  Tym razem miałam okazję poznać zapach Lazell.


Lazell for Woman to woda perfumowana o dość lekkim i bardzo przyjemnym zapachu . Idealna jako kosmetyk dla odważnych i ciekawych życia kobiet. Będzie świetna tak porostu na co dzień jako fajna alternatywa do odświeżenia się. Zapach jest bardzo przyjemny dla nosa i dość długo utrzymuje się na skórze jak i na ubraniu. Dodatkowo mimo , iż flakonik jest prosty to robi wrażenie i fajnie prezentuje się na mojej toaletce. Nie potrafię opisać czym konkretnie pachnie ten perfum to po prostu trzeba powąchać by móc go ocenić. Jednak mi on przypadł do gustu i jestem jak najbardziej z niego zadowolona. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Szukam ciekawego i długotrwałego zapachu dla siebie, więc może to będzie ten.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznałabym ten zapach miałam już jeden od nich i był ekstra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)