Relaks dla stóp , twarzy i powiek .

By | 20:23 5 comments

Ziołowy krem do stóp „DeoControl“

Z naturalnymi substancjami, które nie maskują nieprzyjemnego zapachu, lecz walczą z przyczynami jego powstania.


No cóż taki krem nie raz okazuje się być bardzo przydatnym. Ten co ważne nie zawiera żadnych parabenów oraz nie jest perfumowany. Bardzo fajnie nawilża skórę stóp , zapobiega potliwości oraz likwiduje nieprzyjemny zapach.  Zauważyłam również , że po regularnym stosowaniu skóra przestała pękać. Uważam , że taki produkt jest niezawodny szczególnie latem kiedy nasze stopy są bardzo widoczne. 



Kryształowa maska kolagenowa na powieki


Super , ekstra , wspaniały produkt. Polecam jako szczególnie po ciężkim dniu . Nakładamy maskę na dokładnie oczyszczoną skórę powiem. Pozostawiamy ją ok 15- 20 minut. Cieszymy się super uczuciem chłodu, odprężenia i zrelaksowania. Skóra jest fajnie miękka i odprężona. Dla mnie to super relaks i zapewnienie mojej skórze tego co dobre.


Maska do twarzy Koktajl aminokwasowy.

U mnie w domu maseczek nigdy za wiele. Bardzo lubię je stosować i poznawać coraz to nowe ich odmiany. Ta to koktajl aminokwasowy , który tchnie życie w zmęczonej i pozbawionej życia skórze. Skóra po zastosowaniu tej maski jest mega nawilżona . Dzięki niej mamy choć chwilę relaksu dla Naszej skóry twarzy. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Kojarzę tę markę, ale jeszcze nic z niej nie miałam. Zainteresowały mnie te płatki pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne kosmetyki, aby zrobić sobie domowe SPA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie byn sobie wyprobowala. Idealne na domowe Spa, które warto sobie raz na jakiś czas robić

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie znam tej marki. Zarówno krem jak i maski mogłabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tej marki, ale twoja recenzja zachęca mnie do zakupów :D do tej pory zwykle dla relaksu kładłam na powieki obciążające woreczki lniane na lawendę, choć chłodzące płatki kuszą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)