Najpiękniejszy sen .

By | 21:14 2 comments




"Najpiękniejszy sen "
Katarzyna Michalak 





Nie miałam okazji nigdy wcześniej czytać książek tej autorki, więc byłam bardzo ciekawa jej stylu pisania. Z niecierpliwością czekałam na książkę. Już po rozpakowaniu paczki byłam zachwycona okładką. Mimo , iż nie przepadam za różem to zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia jest po prostu obłędna. 

Dwór w Marcinkach to miejsce w którym zawsze się coś dzieję. Szczególnie teraz kiedy jest to wigilijny wieczór to każdy oczekuję tylko na przybycie najbliższych. Brakuje już tylko jednej osoby Sergieja. Niestety chłopak bardzo się spóźnia a kiedy już się pojawia okazuje się , że nie dość iż jest ranny to jeszcze pod kurtką mam jakieś małe zawiniątko . Okazuje się , że jest to dziecko od tego czasu życie wszystkich wywraca się do góry nogami . Wśród wszystkich pojawiają się natomiast liczne pytania na które nikt w owym czasie nie zna odpowiedzi. Kiedy pojawia się mała Michalina w życiu bohaterów pojawiają się uczucia : miłości , zazdrości , ale też ogromnego strachu. 

"Najpiękniejszy sen " to powieść romantyczna o przyjaźni oraz miłości. Bezinteresowna pomoc oraz nie ocenianie ludzi pochopnie to tego wszystkiego małymi krokami uczą się bohaterowie. Lektura ta chwilami bywa bardzo emocjonalna . 

Styl pisania autorki bardzo mi się spodobał , choć w książce znalazłam kilka błędów niestety. Mimo wszystko z chęcią przeczytam kolejne dzieła tej autorki.







Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)