Pyszny deser , który przygotujesz w kilka minut.

By | 20:38 7 comments


Nie wiem jak Wy , ale ja kocham słodkości. Dla mnie skala słodkości nie istnieje. Uwielbiam też wszelakie bezy z fajnymi dodatkami. 

Bardzo doceniam też produkty , które mnie ratują kiedy mam dosłownie chwilę by  przyrządzić coś słodkiego , bo goście są już w drodze . 

Właśnie jednym z takich produktów , który super się sprawdzi jako deska ratunkowa są gniazdka bezowe. Nie musicie nic piec, nie musicie się martwić , że bezy nie wyrosły po prostu otwieracie opakowanie i krążki bezowe macie gotowe. Teraz wystarczy tylko bita śmietana , krem lub serek mascarpone , Wasze ulubione dodatki typu owoce czy też galaretki oraz fantazja. To dzięki niej możecie wyczarować dziecinnie prosty i smaczny deser w krótką chwilę. Mi krążki bardzo smakowały z dodatkiem bitej śmietany , owoców oraz galaretki. Dla mnie bomba , polecam.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie każdy z Nas jest na tyle wysoki by dostać wszystko to co znajduje się wysoko. Czasami też potrzebujemy drabiny przy pracach domowych  , choć by przy wymianie firanek. Jednak drabiny to nie tylko pomocnik w domu , ale także na budowie . Warto , więc zaopatrzyć się w odpowiednią drabinę do zadań specjalnych : https://sklep.drabiny.info/

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Świetne. Nigdy nie robiłam bezy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie szybkie i smaczne desery ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem sprytne, bo wiadomo, że zrobienie dobrej bezy która nie opadnie nie jest takie proste :D ja lubię dodawać do serka/śmietany odrobiny masła migdałowego albo kremu czekoladowego by miały bardziej wyrazisty smak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jadłam takie pyszności na imprezie firmowej, ale w żadnej cukierni nie mogłam znaleźć nic podobnego :D teraz jak wiem że można upolować gotową bezę to nie pozostaje mi nic innego jak udać się do sklepu na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja akurat lubię piec, ale czasem trzeba coś ogarnąć na szybko więc takie półprodukty się przydają, można też kupić takie z ciasta kruchego na babeczki :) ja lubię w wypiekach dawać cukier z melasą zamiast zwykłego i owoce liofilizowane do nadania smaku śmietanie czy serkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, nigdy nie widziałam gotowej bezy w kształcie gniazdek tylko spody do tartaletek, gdzie je kupowałaś? kocham takie desery z cukierni, mam na działce sadzonki malin i czereśnię więc idealnie do bezy ze śmietaną, tylko właśnie samo ciastko jakoś mi nie wychodziło, za słabo rośnie albo jest zbyt mokre :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)