Mieszam i wzruszam się .

By | 20:40 1 comment


Podczas spotkania blogerek w Tarnowie udało mi się wylosować to o to tajemnicze pudełeczko. 
W środku jak się okazało znajduje się ujędrniający krem do twarzy. Jednak nie jest to zwyczajny krem , gdyż są to półprodukty do stworzenia kremu.


Ja osobiście jestem leniuszkiem i nie przepadam za takimi produktami jednak wolę gotowe produkty. 
Jednak jak już udało się wylosować ten zestaw to grzechem było nie wypróbować . 

Do przygotowanie tego kremu potrzebujemy :

-garnek z wodą w celu stworzenia kąpieli wodnej
-jedno małe, ale nieco głębsze naczynie(miseczka szklana, stalowy pojemnik, kubek, słoiczek- warunek aby można go było podgrzać w kąpieli wodnej bez ryzyka pęknięcia)
-spieniacz do mleka lub bagietkę szklaną lub mały mikser lub widelec
-płyn do dezynfekcji


Przygotowanie kremu okazało się fajną zabawą. Podobało mi się nie tylko , że sama wyczarowałam mój pierwszy krem , ale też to , że nie potrzebowałam żadnych miarek i innych drobiazgów . Co ważne niczego też nie musiałam odmierzać czego bardzo się bałam. Sam krem okazał się być bardzo fajny. Uwielbiam go stosować na noc , a rano kiedy wstaje moja skóra na twarzy jest promienna, pełna życia i dobrze nawilżona.  Myślę , że nie poprzestanę na zabawie w tworzenie własnych kosmetyków.



Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)