Zmiana garderoby na letnią.

By | 20:56 3 comments


Za oknami coraz częściej możemy dostrzec piękne promienie słoneczne. Od razu człowiek staje się jakiś taki bardziej uśmiechnięty i chętniejszy do wykonywania wszelakich prac. Po długiej zimie kiedy to siedzieliśmy w czterech ścianach słońce okazuje się być lekarstwem. 

Chyba większość z Nas marzy o tym by pochować te grube kurtki i buty a założyć coś cieńszego i wygodniejszego. Jednak nie jednokrotnie okazuje się że w Naszej szafie nie ma tego czego szukamy lub też tak zwyczajnie mamy ochotę na szaleństwo w postacie małych zakupów. W końcu szczególnie kobiety mają tak , że nic tak nie cieszy jak nowy ciuch. Jeżeli jeszcze jest mega modny to już jesteśmy w siódmy niebie. 

Jakie kolory będą modne w tym roku : 

Elektryzujące róże, soczyste pomarańcze i cytryny, szmaragdowa zieleń i osławiony Kelly Green, a do tego kobalt, czerwień, fiolet.


Jest w czym szaleć i w czym wybierać :)  


Projektanci jak i ludzie odpowiedzialni za modę sugerują , że w tym sezonie będzie ważne wcięcie w tali oraz zwrócenie uwagi na pępek i brzuch :)  Warto , więc zaopatrzyć się w odpowiednie sukienki , bluzki , kostium kąpielowy jak i spodnie.


Ja stworzyłam swoją listę rzeczy , które chciałabym kupić by wzbogacić moją szafę na cieplejsze dnia . 


Na mojej liście znalazły się : 


Cudowna czarna , klasyczna i ponadczasowa sukienka :



Czarno - białe spodnie , które skradły moje serce :


Komplet 4 torebek w modnym brązowym kolorze :




Kolorowe buty , które będą idealne by poprawić sobie humor . 


Kostium kąpielowy  totalnie szalony , ale tak piękny , że już chcę go mieć.



Choć w oko wpadły mi też te stroje :
https://www.elegrina.pl/stroje-kapielowe






Marzy mi się by każdą rzecz z mojej chciej listy mieć już w domu. Uwielbiam zakupy i często robię zakupy w sklepach internetowych , gdzie na spokoju mogę obejrzeć całą bogatą ofertę . Jeżeli jednak obawiacie się takich zakupów to naprawdę nie ma się czego obwiać zawsze nie trafioną rzecz można bez problemu zwrócić . 


Moja lista gotowa i czeka na realizację ,a w tajemnicy Wam powiem , że największą ochotę mam na to by założyć ten kostium kąpielowy. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. biała narzutka z ażurowymi rękawami i strój z baskinką mi się podobają :) celuję teraz w casualowe sukienki na wiosnę i w jakieś buty. nie mogę się doczekać aż wreszcie będę mogła kozaki i grube kurtki schować na dno szafy i przestawić się na lekką garderobę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)