Czego najbardziej żałują umierający.

By | 20:11 1 comment



Książka ze skromną a zaraz ładną okładką. Nie jest to moje pierwsze spotkanie z książkami o tych "ciężkich" tematach. Byłam bardzo ciekawa co też autorka tej książki  napisała.  Bronnie Ware – australijska piosenkarka, kompozytorka i pisarka. Jej książki „Czego żałują umierający” oraz „Twój rok na zmianę” wydane zostały w 27 językach i trafiły na listy bestsellerów. 

Kiedy zaczęłam czytać tę książkę to powiem szczerze zawiodłam się strasznie , wręcz odłożyłam ją na półkę i powróciłam do niej dopiero po kilku dniach. Początek tej książki dla mnie był bardzo dziwny , ciągnący się i wręcz miałam wrażenie , że tytuł książki jedno a autorka pisze zupełnie o czymś innym. Jednak wraz z kolejnymi kartkami książka bardzo mnie wciągła . Nie będę oszukiwać tematy w niej poruszane nie należą do łatwych. Jest to propozycja dla osób o mocnych nerwach. Autorka porusza w niej ważny temat umierania. W dzisiejszych czasach każdy z Nas pędzi do przodu i nie raz nie zauważa tego co dzieje się w koło Nas. 

Autorka porzuca swoje dotychczasowe życie i rozpoczyna pracę w opiece paliatywnej. Opisuje losy osób , które pojawiły się na jej drodze , przekazuje informacje o tym co powiedziały jej osoby , które wiedziały , że są to ich ostatnie dni życia. Przedstawione historie poruszają i to bardzo , a może i otwierają oczy na niektóre sytuacje . Pomoc starszym ,umierającym ludziom jest bezcenna i niesie za sobą wiele dobrego. Przemyślenia ludzi , którzy umierają są naprawdę wzruszające i sprawiają , że nie jedna łza płynie po policzku.


„Czego najbardziej żałują umierający” to książka , która pozostawia piętno na czytelniku . Porusza ważne tematy oraz otwiera oczy. Sprawia , że człowiek przystaje na chwilę i zastanawia się nad swoim życiem oraz życiem swoich najbliższych. Życie jest krótkie i pełne niespodzianek , nigdy nie wiemy co spotka Nas jutro , dlatego warto cieszyć się nim na maksa a nie co chwilę zamartwiać. 




Jeżeli szukacie innej ciekawej książki to polecam  
gdzie znajdziecie na pewno coś dla siebie. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)